Usein kysyttyä

Kuinka ostan tuotteita Internetistä?

  • Voit napauttaa tuotesivulta löytyvää "Lisää koriin" -painiketta ja siirtyä sivun ylälaidasta ostoskoriin tai suoraan kassalle

Seuraavassa tarkempi ohjeistus sivuston käyttöön

Onko Internetistä ostaminen turvallista?

  • Yleisesti ottaen suomalaisista kaupoista on. Meillä ainakin. Arvonamme on korkea asiakastyytyvyys. Mikäli et ole tyytyväinen tekemäämme kauppaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin korjataan tilanne

Miten voin maksaa tilaukseni?

  • Turvallisesti omassa verkkopankissasi, yleisimmillä maksukorteilla, laskulla, osamaksulla tai käteisellä liikkeessämme. Maksupalvelut toteuttaa turvallisesti Paytrail Oyj sekä Klarna Oy

Mikä on Paytrail?

  • Paytrail on entinen Suomen Verkkomaksut Oy uudella nimellä. Käytämme Paytrailin palveluita perinteisten maksutapojen mahdollistamiseksi Internetissä. Paytrail on turvallinen, kotimainen maksupalvelu. Voit lukea lisää täältä

Mikä on Klarna?

  • Klarna Oy on toinen käyttämämme maksutapayritys. Klarna mahdollistaa lasku- ja osamaksupalvelun käytön netissä. Näin saat 14 päivää korotonta maksuaikaa tilauksellesi. Klarnalla on turvallista maksaa. Voit lukea lisää täältä

Mistä voin hakea tilaamani tuotteet?

  • Postin toimipisteestä, Postin Pakettiautomaatista tai liikkeestämme. Voit tehdä valinnan kassalla

Kuinka vaihdan tai palautan ostamani tuotteet?

  • Voit lähettää tuotteen meille takaisin 14 päivän sisällä Postin asiakaspalautuksena. Asiakaspalautustunnus on 605 173. Tarkemmat ohjeet asiakaspalvelustamme

Mitä toimittaminen maksaa?

  • Veloituksetta alle 49 kg painoisiin tuotteisiin.

Koska tilaamani tuotteet toimitetaan?

  • Mikäli tuote on varastossa 1-3 päivän arkipäivän sisällä. Tuote lähtee tilauspäivänä iltapäivän postiin. Mikäli tuote on tilattu illalla tai yöllä, lähetämme sen välittömästi seuraavana päivänä. Tilaustuotteissa on hieman pidempi toimitusaika. Toimitusaika riippuu tuotteesta ja sen näet tilausta tehdessäsi. Toimitusaikaa voi myös tiedustella lomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse 050 439 5367

Löytyykö haluamaani tuotetta heti varastosta?

  • Yleensä kyllä. Tuotesivulla maininta "Varastossa" tarkoittaa, että tuote on heti toimitettavissa

Otatteko vaihdossa vanhat laitteeni?

Haluan peruuttaa tekemäni tilauksen, kuinka toimin?

Haluan muuttaa tilaustani, kuinka toimin?

  • Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 050 439 5367. Mikäli emme pääse heti vastaamaan puheluun, ei hätää. Lähetä sähköposti tai ota yhteyttä lomakkeella, niin asia on viestin lähetyshetkestä eteenpäin hoidossa

Tilaukseni on puutteellinen


Ostoskorisi on tyhjä