Lyhyesti

  • Tuotteemme ovat korkealaatuisia
  • Voit maksaa millä tahansa maksutavalla
  • Toimitus on ilmaista (poikkeuksena Postiennakko)
  • Kaikkiin tuotteisiin sisältyy vähintään 2 vuoden takuu
  • Mikäli tuote on jostain syystä viallinen, voit palauttaa sen veloituksetta
  • Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, voit palauttaa sen veloituksetta 
  • Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 päivän aikana
  • Haluamme Teidän olevan tyytyväinen hankintaanne
  • Kiitos Teille!

Pitkä versio

Yleistä

Seuraavia ehtoja sovelletaan Pioneer-Shopin ja sen asiakkaiden välillä tapahtuvassa kaupassa.

Pioneer-Shop myy viihde-elektroniikkaa täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille sekä organisaatioille. Pioneer-Shop myy tuotteita myös alle 18-vuotiaille sillä ehdolla, että holhooja antaa suostumuksensa ostosten tekemiseen.

Tilaaminen

Yksityisasiakkaan on tilauksen yhteydessä ilmoittava nimi, osoite, postiosoite, sähköpostiosoite ja niin halutessaan puhelinnumero.

Yritysasiakkaan on ilmoitettava yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y-tunnus ja halutessaan puhelinnumero.

Alle 18-vuotiaan tilaajaa pyydämme ilmoittamaan suostumuksensa antaneen holhoojan nimen ja sähköpostiosoiteen tilauksen viestikentässä.

Pioneer-Shopin keräämät asiakkaiden tiedot ovat erittäin luottamuksellisia ja niitä ei luovuteta eteenpäin.

Tilauksen tekemisen jälkeen Pioneer-Shop ilmoittaa tilaajalle automaattisesti sähköpostilla tilauksen vahvistuksen ja sisällön. Jos tilausta pitää tämän jälkeen muuttaa tai se pitää peruuttaa, asiakas voi ilmoittaa siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Sitova kauppasopimus astuu voimaan kun asiakas on tehnyt tilauksen.

Hinnat

Pioneer-Shopin hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron ja kuljetuksen.

Mikäli tilatun tuotteen hinta muuttuu tilauksen tekemisen jälkeen ennen toimitusta, tilaus toimitetaan edullisemmalla hinnalla. Asiakkaan ei tarvitse erikseen muuttaa tilausta.

Selvissä hintavirhetapauksissa Pioneer-Shop voi vedota erehdykseen. Jos kyseessä on ilmeinen virhe, jonka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää, Pioneer-Shop pidättää oikeuden peruuttaa kaikki tuotetta koskevat tilaukset.

Tuotevaihdot

Voimme ottaa vaihdossa myös vanhat laitteesi. Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla, niin teemme vaihtotarjouksen.

Toimitus

Pioneer-Shop toimittaa tilaukset asiakkaalle yleensä 1 - 7 päivän käsittelyajalla. Kaikki tuotteet toimitetaan Postin lähimpään toimipaikkaan ilman toimituskuluja. Mikäli tilattua tuotetta ei ole varastossa, käsittelyaika on yleensä 7 - 14 päivää. Ilmoitamme jos tilauksen käsittelyaika on yli 7 päivää. Lisäksi tuotteen normaali kuljetusaika on kaksi päivää.

Mikäli kaikkia asiakkaan tilaamia tavaroita ei ole varastossa tilauksen saavuttua, odotamme kaikkien tavaroiden saapumista 7 vuorokautta. Jos kaikkia tilattuja tavaroita ei ole siihen mennessä varastossamme, toimitamme ne yksitellen tai asiakkaan toiveen mukaan.

Peruutusoikeus ja tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös silloin kun se on jo käsitelty. Mikäli asiakas ei halua noutaa tai lunastaa tilaustaan postista, on suositeltavaa että hän ilmoittaa siitä välittömästi Pioneer-Shop ja paikalliseen postiin. Tilausten peruutukset suositellaan tehtäväksi sähköpostitse tai puhelimitse.

Tuotteen vahigoittuminen kuljetuksen aikana

Toimitettavan tilauksen osalta Pioneer-Shop on vastuussa tuotteen vahingoittumisesta tai katoamisesta toimituksen aikana. Asiakkaalta Pioneer-Shop toimitettavasta palautuksesta on vastuussa asiakas siinä tapauksessa, mikäli tuote ei ole alkuperäispakkauksessaan, tai asiakas on ollut huomautettavan huolimaton sitä palauttaessaan. Pioneer-Shop hoitaa Postin tai muun kuljetusyrityksen virheestä aiheutuneet kuljetusvauriot asianomaisen kanssa.

Jokatapauksessa Pioneer-Shop vastaa tuotteen virheettömästä perillesaattamisesta.

Säilytä palautusasiakirjat, Postin kuittikopio ja lähetyksen seurantanumero, jos lähetät tavaraa Pioneer-Shopiin.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä, jos maksutapana on jonkin pankin verkkomaksu tai luottokortti. Liikkeestä noudettavan tilauksen voi maksaa käteisellä.
Tilauksen voi maksaa myös laskulla tai osamaksulla.

Maksukorteilla

Mikäli valitset maksaa maksupäätekorteilla, Pioneer-Shop toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Verkkomaksujen reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii maksukorteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille.

Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös tässä tapauksessa maksun saaja.

Verkkopankissa maksaminen

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Laskutus- ja osamaksu

Palvelun toteuttaa Klarna.
Lisätietoja kuluttomasta laskuvaihtoehdosta täältä, sekä Kassalla maksutavan yhteydessä.

Palautusoikeus ja tuotepalautukset

Kaikilla Pioneer-Shopin tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tilauksen noutamisesta alkaen.

Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalla on 14 päivän aikana oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä, samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan sen liikkeestä. Asiakas voi avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tuotetta menettämättä palautusoikeuttaan.

Tuotepakkaus on avattava varovasti ja siististi. Asiakkaalla on oikeus kokeilla tuotetta ottamatta sitä käyttöön. Palautettavan tuotteen on oltava myyntikelpoisessa kunnossa.

Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta. Pioneer-Shopilla on käytössä Postin asiakaspalautus. Käytä asiakaspalautuksen yhteydessä Postin asiakaspalautuslomaketta. Pioneer-Shopin Postin asiakaspalautustunnus on 605 173.

Tuotepalautukset pyydämme toimittamaan alkuperäisessä paketissa hyvin pakattuna, tarpeen vaatiessa särkyväksi merkittynä pakettina. Laita mukaan kopio kuitista tai lähetteestä ja seloste palautuksen syystä. Ilmoita myös haluatko vaihtaa tuotteen toiseen vai rahasi takaisin. Mikäli haluat rahasi takaisin, ilmoita tilinumerosi. Rahapalautukset maksetaan suoraan pankkitilillesi.

Palautuksen voi tehdä joko Postin asiakaspalautuksena tai toimittamalla tuotteen suoraan meille. Myös myymälästä ostetun tuotteen voi lähettää Postin kautta asiakaspalautuksena.

Ostoskorisi on tyhjä