Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Lyhyesti

  • Tuotteemme ovat korkealaatuisia
  • Voit maksaa millä tahansa maksutavalla
  • Toimitus on ilmaista (poikkeuksena Postiennakko)
  • Kaikkiin tuotteisiin sisältyy vähintään 2 vuoden takuu
  • Mikäli tuote on jostain syystä viallinen, voit palauttaa sen veloituksetta
  • Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, voit palauttaa sen veloituksetta
    • Tuotteiden palautusaika on 14 päivää
    • Postin asiakaspalautustunnus on 605 173
  • Haluamme Teidän olevan tyytyväinen hankintaanne
  • Kiitos Teille!


    Pitkä versio

    Yleistä

    Seuraavia ehtoja sovelletaan Pioneer-Shopin ja sen asiakkaiden välillä tapahtuvassa kaupassa.

    Pioneer-Shop myy viihde-elektroniikkaa täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille sekä organisaatioille. Pioneer-Shop myy tuotteita myös alle 18-vuotiaille sillä ehdolla, että holhooja antaa suostumuksensa ostosten tekemiseen.

    Saldovirhetilanteissa ja menekkituotteissa pidätämme oikeuden ilmoittaa asiakkaalle tuotteen todellisen saatavuuden.

    Tilaaminen

    Yksityisasiakkaan on tilauksen yhteydessä ilmoittava nimi, osoite, postiosoite, sähköpostiosoite ja niin halutessaan puhelinnumero.

    Yritysasiakkaan on ilmoitettava yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y-tunnus ja halutessaan puhelinnumero.

    Alle 18-vuotiaan tilaajaa pyydämme ilmoittamaan suostumuksensa antaneen holhoojan nimen ja sähköpostiosoiteen tilauksen viestikentässä.

    Pioneer-Shopin keräämät asiakkaiden tiedot ovat erittäin luottamuksellisia ja niitä ei luovuteta eteenpäin.

    Tilauksen tekemisen jälkeen Pioneer-Shop ilmoittaa tilaajalle automaattisesti sähköpostilla tilauksen vahvistuksen ja sisällön. Jos tilausta pitää tämän jälkeen muuttaa tai se pitää peruuttaa, asiakas voi ilmoittaa siitä sähköpostilla tai puhelimitse. Sitova kauppasopimus astuu voimaan kun asiakas on tehnyt tilauksen.

    Hinnat

    Pioneer-Shopin hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron ja kuljetuksen.

    Mikäli tilatun tuotteen hinta muuttuu tilauksen tekemisen jälkeen ennen toimitusta, tilaus toimitetaan edullisemmalla hinnalla. Asiakkaan ei tarvitse erikseen muuttaa tilausta.

    Selvissä hintavirhetapauksissa Pioneer-Shop voi vedota erehdykseen. Jos kyseessä on ilmeinen virhe, jonka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää, Pioneer-Shop pidättää oikeuden peruuttaa kaikki tuotetta koskevat tilaukset.

    Tuotevaihdot

    Voimme ottaa vaihdossa myös vanhat laitteesi. Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla, niin teemme vaihtotarjouksen.

    Toimitus

    Pioneer-Shop toimittaa tilaukset asiakkaalle yleensä 1 - 7 päivän käsittelyajalla. Kaikki tuotteet toimitetaan Postin lähimpään toimipaikkaan ilman toimituskuluja. Mikäli tilattua tuotetta ei ole varastossa, käsittelyaika on yleensä 7 - 14 päivää. Ilmoitamme jos tilauksen käsittelyaika on yli 7 päivää. Lisäksi tuotteen normaali kuljetusaika on kaksi päivää.

    Mikäli kaikkia asiakkaan tilaamia tavaroita ei ole varastossa tilauksen saavuttua, odotamme kaikkien tavaroiden saapumista 7 vuorokautta. Jos kaikkia tilattuja tavaroita ei ole siihen mennessä varastossamme, toimitamme ne yksitellen tai asiakkaan toiveen mukaan.

    Peruutusoikeus ja tilauksen peruuttaminen

    Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös silloin kun se on jo käsitelty. Mikäli asiakas ei halua noutaa tai lunastaa tilaustaan postista, on suositeltavaa että hän ilmoittaa siitä välittömästi Pioneer-Shop ja paikalliseen postiin. Tilausten peruutukset suositellaan tehtäväksi sähköpostitse tai puhelimitse.

    Tuotteen vahigoittuminen kuljetuksen aikana

    Toimitettavan tilauksen osalta Pioneer-Shop on vastuussa tuotteen vahingoittumisesta tai katoamisesta toimituksen aikana. Asiakkaalta Pioneer-Shop toimitettavasta palautuksesta on vastuussa asiakas siinä tapauksessa, mikäli tuote ei ole alkuperäispakkauksessaan, tai asiakas on ollut huomautettavan huolimaton sitä palauttaessaan. Pioneer-Shop hoitaa Postin tai muun kuljetusyrityksen virheestä aiheutuneet kuljetusvauriot asianomaisen kanssa.

    Jokatapauksessa Pioneer-Shop vastaa tuotteen virheettömästä perillesaattamisesta.

    Säilytä palautusasiakirjat, Postin kuittikopio ja lähetyksen seurantanumero, jos lähetät tavaraa Pioneer-Shopiin.

    Maksaminen

    Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä, jos maksutapana on jonkin pankin verkkomaksu tai luottokortti. Liikkeestä noudettavan tilauksen voi maksaa käteisellä.

    Tilauksen voi maksaa myös laskulla tai osamaksulla.

    Maksukorteilla

    Mikäli valitset maksaa maksupäätekorteilla, Pioneer-Shop toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Verkkomaksujen reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

    Paytrail Oyj toimii maksukorteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille.

    Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös tässä tapauksessa maksun saaja.

    Verkkopankissa maksaminen

    Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

    Laskutus- ja osamaksu

    Palvelun toteuttaa Klarna.
    Lisätietoja kuluttomasta laskuvaihtoehdosta täältä, sekä Kassalla maksutavan yhteydessä.

    Palautusoikeus ja tuotepalautukset

    Kaikilla Pioneer-Shopin tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tilauksen noutamisesta alkaen jos tuotetta ei ole otettu käyttöön.

    Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalla on 14 päivän aikana oikeus tutustua tuotteeseen, samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan sen liikkeestä. Asiakas voi avata pakkauksen tutkiakseen tuotetta menettämättä palautusoikeutta.

    Tuotepakkaus on avattava varovasti ja siististi. Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen ottamatta sitä käyttöön. Palautettavan tuotteen on oltava myyntikelpoisessa kunnossa. Jos tuote on otettu käyttön ja tuote on muuten virheetön, palauttaja maksaa postin kuljetusmaksut itse, ellei yksittäisissä tapauksissa toisin sovita.

    Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön. Pioneer-Shopilla on käytössä Postin asiakaspalautus. Käytä asiakaspalautuksen yhteydessä Postin asiakaspalautuslomaketta. Pioneer-Shopin Postin asiakaspalautustunnus on 605 173.

    Tuotepalautukset pyydämme toimittamaan alkuperäisessä paketissa hyvin pakattuna, tarpeen vaatiessa särkyväksi merkittynä pakettina. Laita mukaan kopio kuitista tai lähetteestä ja seloste palautuksen syystä. Ilmoita myös haluatko vaihtaa tuotteen toiseen vai rahasi takaisin. Mikäli haluat rahasi takaisin, ilmoita tilinumerosi. Rahapalautukset maksetaan suoraan pankkitilillesi.

    Palautuksen voi tehdä joko Postin asiakaspalautuksena tai toimittamalla tuotteen suoraan meille. Myös myymälästä ostetun tuotteen voi lähettää Postin kautta asiakaspalautuksena.

    “Pioneer” brand and logo are trademarks of PIONEER CORPORATION and are used under license.