Ostoskorisi on tyhjä

Verkkokauppa - usein kysyttyä

Kuinka ostan tuotteita verkkokaupasta?

  • Voit napauttaa tuotesivulta löytyvää "Osta" -painiketta ja siirtyä sivun ylälaidasta ostoskoriin tai suoraan kassalle.

    Seuraavassa ohjeita verkkokaupan käyttöön.

Onko verkkokaupasta ostaminen turvallista?

  • Yleisesti ottaen suomalaisista kaupoista on. Meillä ainakin. Arvonamme on korkea asiakastyytyvyys. Mikäli et ole tyytyväinen tekemäämme ostokseen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin korjataan tilanne.

Mikä on Paytrail?

  • Paytrail on entinen Suomen Verkkomaksut Oy uudella nimellä. Käytämme Paytrailin palveluita perinteisten maksutapojen mahdollistamiseksi Internetissä. Paytrail on turvallinen, kotimainen maksupalvelu. Voit lukea lisää täältä.

Mikä on Klarna?

  • Klarna on toinen käyttämämme maksutapayritys. Klarna mahdollistaa lasku- ja osamaksupalvelun käytön netissä. Näin saat 14 päivää korotonta maksuaikaa tilauksellesi. Klarnalla on turvallista maksaa. Voit lukea lisää Klarnasta täältä.
Paytrail on entinen Suomen Verkkomaksut Oy uudella nimellä. Käytämme Paytrailin palveluita perinteisten maksutapojen mahdollistamiseksi Internetissä. Paytrail on turvallinen, kotimainen maksupalvelu. Voit lukea lisää täältä.

Mistä voin hakea netistä tilaamani tuotteet?

  • Postin toimipisteestä, Postin Pakettiautomaatista tai liikkeestämme. Voit tehdä valinnan kassalla.

Kuinka vaihdan tai palautan verkkokaupasta ostamani tuotteen?

  • Voit lähettää tuotteen meille takaisin 14 päivän sisällä Postin asiakaspalautuksena. Asiakaspalautustunnus on 605 173. Tarkemmat ohjeet asiakaspalvelustamme.

Mitä toimittaminen maksaa?

  • Toimitus on ilmaista alle 49 kg painoisiin tilauksiin. Käytännössä maksat toimituskuluja vain kun tilaat suurempia eriä raskaita tuotteita, kuten kotiteatterikaiuttimia tai subwoofereita.

Milloin verkkokaupasta tilaamani tuotteet toimitetaan?

  • Pystymme toimittamaan varastossa olevat tuotteet poikkeuksellisen nopeasti, sillä varastomme on postin toimipisteen yhteydessä - toisin sanoen netistä tilaamasi tuote on jo postissa, tekemäsi tilaus ohjaa postin lähettämään sen osoitteeseesi!. Mikäli tuote on varastossa 1-3 päivän arkipäivän sisällä. Tuote lähtee tilauspäivänä iltapäivän postiin. Mikäli tuote on tilattu illalla tai yöllä, lähetämme sen välittömästi seuraavana päivänä. Tilaustuotteissa on hieman pidempi toimitusaika. Toimitusaika riippuu tuotteesta ja näet sen tuote-sivulla sekä kassalla tilausta tehdessäsi.

Löytyykö haluamaani tuotetta heti varastosta?

  • Yleensä kyllä. Tuotesivulla maininta "Varastossa" tarkoittaa, että tuote on heti toimitettavissa.

Otatteko vaihdossa vanhat laitteeni?

  • Voimme ottaa vaihdossa myös vanhat laitteesi. Ole meihin yhteydessä sähköpostilla, lomakkeella tai puhelimitse, niin teemme vaihtotarjouksen.

Haluan peruuttaa verkkokaupassa tekemäni tilauksen, kuinka toimin?

Haluan muuttaa verkkokaupassa tekemääni tilausta, kuinka toimin?

Tilaukseni on puutteellinen. Kuinka toimin?






“Pioneer” brand and logo are trademarks of PIONEER CORPORATION and are used under license.

Bluetooth® wordmark and logo are registered trademarks of Bluetooth SIG, Inc.

iPhone and Siri are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries.

Android, Google, Google Play are registered trademarks of Google, Inc.